Pomoc
Ako Vám vieme pomôcť?
Časté otázky (FAQ)
Zmena v zobrazení kreditu
Čo sa mení v zobrazovaní kreditu od 24.8.2016?
Pre lepší prehľad tvojej spotreby sa od 24.8.2016 mení zobrazovanie kreditu. Od tohto dátumu budeš dostávať informáciu s
dvomi typmi kreditu: štandardným kreditom a bonusovým kreditom. Zmena
bude na všetkých miestach, kde si vieš skontrolovať stav svojho kreditu.
Má zmena vplyv na môj aktuálny kredit?
Nie, nemá. S tvojim kreditom sa nič nestalo. Kredit, ktorý si mal do 23.8.2016 na SIM karte, sa ti zobrazuje ako Štandardný
kredit, jeho platnosť zostala nezmenená. Svoj kredit môžeš používať tak
ako predtým.
Aký je rozdiel medzi štandardným a bonusovým kreditom?
Štandardný kredit je ten, ktorý si navýšiš štandardným dobíjacím kanálom (cez bankomat, internet, stieraciu kartu, na predajni
Orangeu alebo iného partnera). Bonusový kredit je ten, ktorý získaš od
FunFónu ako bonus pri špeciálnych akciách. Platnosť oboch je rovnaká.
Ktorý kredit čerpám ako prvý?
Vždy sa najskôr čerpá tvoj štandardný kredit. Po vyčerpaní štandardného kreditu začínaš plynule čerpať bonusový kredit.
Ako môžem získať bonusový kredit?
Bonusový kredit je kredit, ktorý získaš ako odmenu od FunFónu pri rôznych akciách, o ktorých ťa budeme vždy informovať.
Ako môžem využiť bonusový kredit?
Okrem telefonovania, smskovania a dát, ho môžeš ešte využiť na zakúpenie akejkoľvek služby od FunFónu. Bonusový kredit sa
nedá použiť na platby tretím stranám, ako napríklad kúpu SMS lístka na
MHD alebo parkovanie.
Aká je platnosť bonusového kreditu?
Platnosť je rovnaká pre obidva kredity, pozri si platnosť kreditu.
Čo mám robiť, aby sa mi predĺžila platnosť bonusového kreditu, ak ho nestihnem minúť?
Na to, aby sa ti predĺžila platnosť bonusového kreditu, je potrebné navýšiť si štandardný kredit ešte počas jeho platnosti.
Takto sa ti automaticky predĺži aj platnosť bonusového kreditu.
Môžem si zakúpiť balíky služieb FunFónu aj kombináciou štandardného a bonusového kreditu?
Áno, balíky služieb je možné zakúpiť si nielen zo štandardného, ale i z bonusového kreditu alebo z kombinácie oboch. Napríklad,
ak máš 3 € štandardný kredit a 2 € bonusový kredit, vieš si bez problémov
zakúpiť napríklad balík 500fka za 5 €.
FunFón Smart
Čo je FunFón Smart?
Nová ponuka od FunFónu, kde si môžeš sám vyskladať balík (8 €, 12 € a 20 €) z troch rôznych typov možností (100 min, 100
SMS/MMS, 1 GB (1024 MB)) podľa toho čo v daný mesiac potrebuješ a chceš.
Prinášame ti tiež možnosť si zmeniť typ balíka ako aj typ položiek vnútri
balíka každých 30 dní Vyskúšaj SMART. Nič nestratíš a ponuku si možeš
kedykoľvek deaktivovať.
Ako si aktivujem FunFón Smart?
SMART si aktivuješ po prihlásení v časti Moja karta na webe , kde si vyberieš, čo chceš a potrebuješ - vyberaj po stovkách:
100 minút, 100 SMS/MMS a 1GB dát a skladaj do 3 veľkostí balíka, podľa
toho, koľko chceš platiť - 8 €, 12 €, 20 €. Pamätaj, že nespotrebovaný
obsah sa ti môže preniesť do ďalšieho obdobia, no ak to bude na teba
aj tak veľa, svoj SMART balík si môžeš meniť najneskôr 48 hodín pred
koncom platnosti balíka.
Ako si aktivujem FunFón Smart ak nemám FunFón?
Ak nemáš FunFón, prenesieme ti číslo a pošleme ti novú kartu s kreditom 0€ za 0€ kuriérom až domov. Alebo získaj kartu s
novým číslom s kreditom 7€ s bezplatným doručením, na ktorej si môžes
SMART balík aktivovať
Koľko zacvakám za volania, SMS/MMS-kovanie a surfing na nete po prečerpaní SMART balíka?
Volania do ktorejkoľvek siete na Slovensku voláš iba za 7 centov za minútu. Od prvej sekundy máš sekundovú tarifikáciu, takže
sa ti to oplatí ešte viac. A samozrejme po prvej minúte voláš na účastnícke
čísla FunFón zadarááá! SMS/MMS Do sietí na Slovensku esemeskuješ a ememeskuješ
len za 7 centov za správičku. Internet So službou FunFón webofka surfuješ
na nete len za 7 centov/ MB. Nemusíš sa báť, za surfovanie na internete
nezaplatíš viac ako 40 centíkov za jeden kalendárny deň. V rámci kalendárneho
dňa môžeš preniesť až 200 MB plnou rýchlosťou, ktorá je maximálne 7,2
Mbit/s pri sťahovaní a 0,5 Mbit/s pri odosielaní dát. Po prenesení 200
MB ti znížime rýchlosť na 128 kbit/s a surfuješ si ďalej až do konca
dňa.
Ako si aktivujem doplnkové balíky?
Ak ti balík nebude stačiť, kým sa ti zmení, dokúp si jednorázové zvýšenie 100 minút, 100 SMS alebo 1 GB za 3 € veľmi jednoducho
na webe alebo prostredníctvom SMS. Pre navýšenie o 100 minút pošli správu
s textom MINUTY na číslo 929. Pre navýšenie o 100 správ pošli správu
s textom SPRAVY na číslo 929. Pre navýšenie o 1 GB dát pošli správu s
textom DATA na číslo 929.
Ako si skontrolujem stav FunFón Smart?
Chceš vedieť, koľko si už prevolal, presurfoval, koľko dát ti zostáva a dokedy platia? Jednoducho pošli SMS s textom STAV na
číslo 929 a hneď vieš, na čom si.
Aká je platnosť FunFón Smart balíka?
Platnosť balíka je 30 kalendárnych dní. Balík sa automaticky obnovoví každých 30 dní.
FunFón Férofka
Čo je FunFón Férofka?
S kartou FunFón Férofka máš konečne všetko čo chceš ako Kráľ a najviac výhodne! S FunFón Férofkou platíš za minútu hovoru
do všetkých sietí, SMS a MMS správičky len 7 centov. Na nete surfuješ
za 7 centov / MB, ale nemusíš sa báť, denne nezacvakáš viac ako 40 centov.
Ostatným FunFónistom voláš po prvej minúte zadarmo.
Prečo si preniesť číslo do FunFónu?
Zostane ti tvoje súčasné telefónne číslo a nemusíš oznamovať do sveta, že máš nové. Navyše za prenos čísla aj simku na FunFón
zaplatíš obrovskú NULU – akože 0 €. Keď si to vyklikáš tu na webe, všetko
vybavíme za teba. Kuriér ti zadarmo donesie simku až k tebe domov. Aby
to nebolo málo, za prenos čísla cez e-shop dostaneš od FunFónu peckovú
odmenu – Internet na pol roka ZADARMO! Po dobu celých 6 mesiacov môžeš
každý mesiac presurfovať 500 MB s plnou rýchlosťou sťahovania dát do
225 Mbit/s a odosielania 50 Mbit/s. Po prečerpaní objemu dát sa dátový
prenos zastaví. Ak chceš využívať dáta aj naďalej, aktivuj si dátový
balík Gigofka, kde máš 1 GB za 5 € a po prečerpaní ďalších 1 GB za 3
€.
Akú SIMku dostanem?
Dostaneš vymakanú multi SIM kartu, ktorú si vypukneš a použiješ hore, dolu, ako a kedy chceš na 3 rôzne spôsoby: štandard,
mikro SIM (napr. pre iPhone 4, alebo väčšinu smartfónov) a ako nano SIM
(napr. pre iPhone 5). Ak potrebuješ vymeniť simku z nejakého dôvodu,
navštív predajňu Orangeu.
Čo je FunFón webofka?
FunFón webofka je služba automaticky aktivovaná na tvojej predplatenej karte s profilom FunFón Férofka. Umožňuje ti prístup
na internet, s ktorým platíš len 7 centov za MB (účtovanie po 1 kB).
Nemusíš sa báť, za surfovanie na internete nezaplatíš viac ako 40 centíkov
za jeden kalendárny deň. V rámci kalendárneho dňa môžeš preniesť až 200
MB plnou rýchlosťou, ktorá je maximálne 7,2 Mbit/s pri sťahovaní a 0,5
Mbit/s pri odosielaní dát. Po prenesení 200 MB ti znížime rýchlosť na
128 kbit/s a surfuješ si ďalej zadarmo až do konca dňa.
Ako si môžem zmeniť starý profil na FunFón Férofku?
Prechod zo starého profilu na FunFón Férofku je zadarmo! Klikaj v hornom menu na „Mám kartu / Moja karta a služby“. Po prihlásení
uvidíš možnosť aktivácie nového profilu. Alebo pošli bezplatnú SMS správu
na číslo 919 s textom FEROFKA. Aktiváciou nového profilu sa deaktivujú
všetky pôvodné benefity a doplnkové služby.
Ako môžem získať hudbu do mobilu?
S aplikáciou MusicJet môžeš mať svoju obľúbenú hudbu stále so sebou a počúvať ju priamo v mobile, či si offline alebo online.
Máš k dispozícii viac ako 2 milióny skladieb na stiahnutie. Okrem mobilu
si môžeš MusicJet púšťať aj v počítači alebo tablete, jednoducho na čom
len chceš, nie však na viacerých zariadeniach súčasne. Ako FunFónista
máš MusicJet lacnejší. Mesačne zaplatíš len 5,90 € a dostaneš 2 GB dát,
ktoré môžeš využívať na online počúvanie hudby a sťahovanie hudby do
aplikácie MusicJet (viac o aplikácii na www.ohudbe.sk). Pre aktiváciu
MusicJetu pošli SMS s textom „A“ na číslo 745. Pre deaktiváciu pošli
SMS s textom „D“ na číslo 745.
Čo ak sa mi FunFón nebude páčiť a budem chcieť odísť?
Vôbec nevieme prečo by si to robil, ale pokojne ťa necháme odísť a nebudeš za to u nás nič platiť.
Prenos čísla mi bol zamietnutý
Prenos môže byť zamietnutý: -ak sa nezhodujú tvoje osobné údaje, ktoré si zadal v objednávke s tými, ktoré má tvoj pôvodný
operátor, -nemal si na karte dostatok kreditu -ak si požiadal o storno
Najlepšie bude, ak potom navštíviš pôvodného operátora, odstrániš dôvod
zamietnutia a spíšeš novú objednávku cez e-shop na www.funfon.sk. S novou
objednávkou dostaneš aj novú SIM kartu.
Ako sa dostanem ku FunFón Férofke a.k.a. SIM karte?
Máš 3 možnosti: Ak už simku FunFón máš a chceš mať nový profil FunFón Férofka, pošli bezplatnú SMS na číslo 919 s textom
“FEROFKA”. Aktiváciou nového profilu sa deaktivujú všetky pôvodné benefity.
Prenes si od iného operátora svoje existujúce číslo, ak máš s ním citový
vzťah. Prenos aj simku máš za 0 € a ešte ťa aj odmeníme (klikni v menu
na „Chcem kartu / Prenos čísla“). Môžeš si kúpiť simku s novým fasa číslom
s predvoľbou 0919 za 7 € s úvodným kreditom 7 € (klikni v menu na „Chcem
kartu / Nové číslo“).
Koľko sa platí za prenos čísla na FunFón?
Prenos čísla máš ZADARMO, neplatíš ani za simku a ani za doručenie kuriérom k tebe domov. Avšak na tvojej novej karte budeš
mať kredit 0 €, preto si ho potom nezabudni dobiť cez internet.
Koľko zacvakám za volania, SMS/MMS-kovanie a surfing na nete?
Volania do ktorejkoľvek siete na Slovensku voláš iba za 7 centov za minútu. Od prvej sekundy máš sekundovú tarifikáciu, takže
sa ti to oplatí ešte viac. A samozrejme po prvej minúte voláš v sieti
FunFón zadarááá! SMS/MMS Do sietí na Slovensku esemeskuješ a ememeskuješ
len za 7 centov za správičku. Internet So službou FunFón webofka surfuješ
na nete len za 7 centov/ MB. Nemusíš sa báť, za surfovanie na internete
nezaplatíš viac ako 40 centíkov za jeden kalendárny deň. V rámci kalendárneho
dňa môžeš preniesť až 200 MB plnou rýchlosťou, ktorá je maximálne 7,2
Mbit/s pri sťahovaní a 0,5 Mbit/s pri odosielaní dát. Po prenesení 200
MB ti znížime rýchlosť na 128 kbit/s a surfuješ si ďalej zadarmo až do
konca dňa.
Čo keď mi FunFón webofka nestačí?
Pohoda, po dosiahnutí denného limitu 200 MB sa ťa SMS správou opýtame, či si želáš aktivovať FunFón dennú duplofku za 0,40
€, s ktorou získaš ďalších 200 MB na surfovanie bleskovou rýchlosťou
(max. 7,2 Mbit/s odosielanie, 0,5 Mbit/s sťahovanie). Na dupľu môžeš
chodiť koľko chceš, až kým ti kredit vystačí. Dupľa ti vždy platí do
konca kalendárneho dňa.
Ako zistím stav a výšku môjho kreditu?
Informáciu o výške kreditu sa na webe dozvieš po prihlásení (zelené tlačidlo „prihlásiť“ vpravo hore).
Ako vyriešim problém s nastavením telefónu?
Vyskúšaj nastaviť telefón cez internet (horné menu Pomoc / Nastaviť telefón). Pokiaľ hľadáš radu odborníka, zavolaj profesionálom
z Expert linky 14 905 (0,60 €/min.).
Aká je platnosť karty?
Karta je aktívna na 12 mesiacov od aktivácie resp. posledného dobitia kreditu.
Aká je platnosť kreditu?
120 dní pri dobití kreditu 7 € a viac, resp. 30 dní ak si dobiješ kredit za 5 € alebo menej.
Mám inú otázku, na koho sa môžem obrátiť?
Snažili sme sa dať na FunFón web všetko, čo by si mohol potrebovať. Ak si našiel niečo, na čo tu odpoveď nie je, využi online
chat (dostupný napr. v časti Moja karta a služby alebo Dobiť si kredit),
zavolaj na FunFón linku 0919 919 919 (0,07 €/min.), alebo sa zastav v
predajni Orangeu.
FunFón Gigofka
Čo je FunFón Gigofka?
Gigofka je internetový balík, s ktorým získaš 1 GB dát za 5 € na 30 dní. Po prečerpaní si môžeš kúpiť ďalších 1 GB so zvýhodnenou
cenou 3 € alebo aj 1 GB viacnásobne naraz. S GiGoFkou navyše sťahuješ
dáta v 4G sieti kráľovskou rýchlosťou 225 Mbit/s a ako kráľ dáta aj odosielaš,
a to rýchlosťou 50 Mbit/s.
Môžem si aktivovať GiGoFku, aj keď som si preniesol číslo a využívam internet zadara?
Jasné, aj ty si môžeš aktivovať GiGoFku. Gigofka ti pridá ďalší objem k tvojmu benefitu a platia ti spolu do konca kalendárneho
mesiaca rovnako ako net, ktorý si získal zadara.
Ako si aktivujem FunFón GiGoFku?
Máš tri možnosti ☺. 1. tu na webe po prihlásení v časti Mám kartu, 2. cez SMS alebo 3. zavolaním na FunFón linku 919. Cez
SMS si ju aktivuješ nasledovne: GiGoFku si môžeš aktivovať jednorazovo
alebo rovno s automatickým predlžovaním vždy po 30 dňoch. Ak si chceš
GiGoFku aktivovať len jednorazovo, pošli SMS s textom „GIGA AJ“ na číslo
919. Ak chceš, aby sa ti Gigofka aktivovala pravidelne po uplynutí 30-dňovej
lehoty, pošli rovno aktivačnú SMS s textom „GIGA AP“. Ak už nechceš,
aby sa ti Gigofka aktivovala pravidelne, pošli jednoducho SMS s textom
„GIGA DP“ na číslo 919 a hotovo.Pre správne fungovanie automatickej aktivácie
GiGoFky musíš mať vždy v deň aktivácie k dispozícii aspoň 5 € kredit.
Čo ak mi nestačí 1 GB v GiGoFke?
Ak ti 1 GB na 30 dní nestačí, môžeš si kedykoľvek dokúpiť ďalší 1 GB dát – balík s rovnakým objemom dát a vždy za nižšiu
a nižšiu cenu. Pecka, čo?
Čo znamená „ďalší 1 GB“?
Ďalší 1 GB je balík dát, ktoré si môžeš doaktivovať a zvýšiť tak objem dát pôvodnej GiGoFky. Príklad: Aktivoval som si GiGoFku
1. mája. Celý balík mi platí do 30. mája. Počas tohto obdobia si môžem
kedykoľvek aktivovať ďalší 1 GB, ktorý mi platí rovnako, do 30. mája.
Ako si aktivujem „ďalší 1 GB“?
Ďalší 1 GB si aktivuješ veľmi jednoducho. Pošleš SMS s textom „DALSICH1GB“ na číslo 919 a pokračuješ v surfovaní na webe
jak kráľ. Alebo klikni na https://www.funfon.sk/mam-kartu/moja-karta/.
Ako si skontrolujem stav GiGoFky?
Chceš vedieť, koľko si už presurfoval, koľko dát ti zostáva a dokedy platia? Jednoducho pošli SMS s textom „STAV“ na číslo
919 a hneď vieš, na čom si.
Čo ak mám FunFón Férofku s aktivovanou dennou duplofkou a chcem GiGoFku?
Ak máš aktivovanú FunFón Férofku s dennou duplofkou a v ten istý deň si aktivuješ aj GiGoFku, budeš môcť využívať už len
výhody GiGoFky.
Iné
Mám benefit 3 Kamoši na 3 roky zdarma, do kedy mi platí?
Pišta vybavil skvelú vec. Všetkým zákazníkom, ktorí majú stále aktívny starší benefit "3 kamoši" pôvodne platný 3 roky, platnosť
tohto benefitu po 3 rokoch neskončí. Práve naopak. Pišta zariadil predĺženie
tohto benefitu do 31.12.2018, a to pre všetkých, ktorí mali pôvodne benefit
aktívny, bez rozdielu. Takže aj naďalej môžeš telefonovať s 3 kamošmi
z Funfónu tak dlho, ako sa ti páči. Platnosť benefitu bola predĺžená
automaticky, a samozrejme, zadarmo.
Pokrytie 4G
Stav objednávky